Overslaan en naar de inhoud gaan

Jansen en Korsten weg bij DDB

DDB Amsterdams creative directors Michael Jansen en Bas Korsten, stappen op per eind mei. Volgens goede bronnen beginnen ze een eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DDB betreurt het vertrek van Michael Jansen en Bas Korsten, maar zegt er van overtuigd te zijn 'dat de vernieuwde creatieve bezetting borg staat voor een onverminderd hoogstaand creatief resultaat’. De creatieve directie van het bureau zal na het vertrek van Jansen en Korsten worden geleid door Martin Cornelissen en Sikko Gerkema, daarbij gesteund door diverse senior teams. Onlangs zijn twee nieuwe teams aangetrokken: Joris Kuijpers en Dylan de Backer (ex-Result DDB en Lowe) en Jakko Achterberg en Niels Westra (beiden van Y&R).

related partner content for mobile comes here

Jansen, Reclameman van het Jaar 2003 vanwege zijn creatieve prestaties, begon tien jaar geleden bij DDB en Korsten zit er al zeven jaar. Ze hebben bij het bureau vrijwel alles bereikt dat er creatief haalbaar is. 'DDB Amsterdam betreurt hun vertrek, maar heeft er begrip voor dat zij na de vele jaren van gezamenlijk succes nu iets anders willen gaan doen', zo meldt het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in