Commerciële zenders op 45 procent
De commerciële tv-zenders behaalden in week 16 opgeteld een marktaandeel van 45 procent. De publieke zenders hadden gezamenlijk een…
Marktleider was HMG-zender RTL4 met 18,4 procent. RTL5 kwam uit op 4,8, Yorin op 4,7. De drie zenders samen hadden een aandeel van 27,9. SBS scoorde 17,1 procent met haar zenders. SBS6 had 9,9 procent, Net5 4,2 en Veronica 3,0 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met 3,2 miljoen kijkers. Idols was tweede met 2,8 miljoen, Kop[spijkers had 2,7 miljoen, Newcastle-PSV 2,6 miljoen en de Idols-uitslag 2,3 miljoen kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid