Campagne tegen foute souvenirs
Het Wereld Natuur Fonds komt onder de slogan ‘Kijken, Kijken, niet kopen. Plant en dier veel te mooi voor een souvenir’ met een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het WNF roept toeristen op om tijdens de vakantie geen souvenirs te kopen die gemaakt zijn van bedreigde dier- of plantsoorten, aldus De Telegraaf. Volgens voorzitter Hans Wijers dragen reizigers zo bij aan het behoud van de onmisbare natuur op vakantiebestemmingen. Ook voorkomt men de kans op fikse boetes of inbeslagname. Het startschot voor de campagne werd zaterdag gegeven.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid