Overslaan en naar de inhoud gaan

Firestone geeft veiligheidsadvies

De omstreden bandenproducent Bridgestone/Firestone probeert zijn imago op te schroeven door te gedeelten van het vrouwennetwerk iVillage te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bandenmaker kwam samen met autoproducent Ford zwaar onder vuur te liggen door de affaire rond de Explorer. Vorig jaar leverde de combinatie Ford met Firestone-banden een ongebruikelijk hoog aantal ongelukken op. Inmiddels heeft Ford alle banden met Firestone verbroken .

related partner content for mobile comes here

Naast een uitgebreide televisie- en printcampagne gaat Bridgestone/Firestone nu in zee met het Newyorkse vrouwennetwerk iVillage, dat de websites iVillage.com, Lamaze Publishing en het Newborn Channel exploiteert. De overeenkomst geldt voor de maand juni, wanneer het in Amerika National Safety Month is. Bridgestone/Firestone gaat een gedeelte van iVillage.com over de veiligheid van autobanden sponsoren en een online quiz, die de sitebezoekers moet bijbrengen hoe zij hun autostoelen veilig dienen te gebruiken. Er komen ook links te staan naar TireSafety.com, de promotiesite die Bridgestone/Firestone heeft opgezet sinds het bandenschandaal. (bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in