
De technologie van ACTV kan gecombineerd worden met de klantendatabase van Claritas. Daardoor kunnen adverteerders in heel Europa binnenkort hun televisiereclame op basis van demografie en levensstijl richten op individuele huishoudens. Consumenten kunnen volgens de twee bedrijven relevante spots ontvangen terwijl adverteerders
doelgerichter kunnen werken. De samenwerking van ACTV en Claritas geeft adverteerders ook de mogelijkheid de reactie van kijkers beter te begrijpen en te evalueren, omdat nauwkeurig wordt bijgehouden welke mensen naar een advertentie keken en hoe hun gedrag was. Donna Barradale, hoofd Business Development van Claritas verklaart, "We denken beslist dat gerichte, interactieve uitzending van commercials de traditionele advertentiemarkt voor tv zal veranderen.” SpotOn zal volgens haar ‘een
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppeomwenteling’ betekenen voor Europese adverteerders, omroepen en operators.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee