Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductie van individuele tv-reclame

Claritas Europe en digitaal mediabedrijf ACTV gaan samenwerken op het gebied van gerichte tv-reclame in Europa. ACTV is met het product…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De technologie van ACTV kan gecombineerd worden met de klantendatabase van Claritas. Daardoor kunnen adverteerders in heel Europa binnenkort hun televisiereclame op basis van demografie en levensstijl richten op individuele huishoudens. Consumenten kunnen volgens de twee bedrijven relevante spots ontvangen terwijl adverteerders

related partner content for mobile comes here

doelgerichter kunnen werken. De samenwerking van ACTV en Claritas geeft adverteerders ook de mogelijkheid de reactie van kijkers beter te begrijpen en te evalueren, omdat nauwkeurig wordt bijgehouden welke mensen naar een advertentie keken en hoe hun gedrag was. Donna Barradale, hoofd Business Development van Claritas verklaart, "We denken beslist dat gerichte, interactieve uitzending van commercials de traditionele advertentiemarkt voor tv zal veranderen.” SpotOn zal volgens haar ‘een

omwenteling’ betekenen voor Europese adverteerders, omroepen en operators.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in