Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis neemt in VS financiële bureaus over

Publicis Groupe heeft twee pr- en financiële communicatiebureaus in de VS geacquireerd. Het gaat om Fabianne Gershon Associates en de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overname is het gevolg van pogingen om het communicatie-blikveld te verruimen.

related partner content for mobile comes here

De twee bureaus zullen onder Publicis Dialog in de VS gaan vallen. Een bedrag werd niet bekend gemaakt, maar men wil wel kwijt dat de acquisities de omzet van Dialog in de VS naar ruim 100 miljoen gulden zullen stuwen. Publicis-chairman en CEO Maurice Levy zegt dat er nog meer overnames in de marketing services en public relations-sfeer zullen volgen, met name in de Verenigde Staten. Dit ter compensatie van de teruggang in resultaat bij de ‘traditionele’ reclamebureaus, aldus Advertising Age. Volgens Levy vormen de twee nieuwe bureaus het begin van een nieuwe strategische en financiële communicatiedivisie binnen Publicis Dialog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in