VROM gaat klantgericht denken
Het ministerie van Verkeer, Ruimtelijke Ordening en Milieu heeft een website gelanceerd die de burger van informatie moet voorzien. De site…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De informatie op de website is geclusterd rond verschillende thema’s zoals Wonen & Omgeving, Klimaat, Huren & Kopen en Gezondheid en Veiligheid. De burger moet snel en gericht naar voor hem relavante informatie kunnen zoeken. Een eerdere versie van de site was eigenlijk alleen gericht op de professionele gebruiker. Clockwork richtte in opdracht van VROM de nieuwe versie in op het zoekgedrag van de gemiddelde internetgebruiker.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid