Britse overheid adverteert weer
(GB) Na jaren van stevige bezuinigen op het marketingbudget zal dit komende fiscale jaar de Britse overheid weer meer uit gaan geven aan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het marcom budget voor de komende periode zal 285 miljoen Britse pond zijn. Het budget voor 2010/2011 was nog 168 miljoen Britse pond. Hoewel de bestedingen verhoogd zijn, komen ze nog niet in de buurt van de budgetten van de voormalige Labour regering van 532 miljoen Britse pond.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het budget wordt verdeeld over alle departementen. Het is de bedoeling dat 'consequente branding' iedere uitgegeven marcom pond effectiever moet laten zijn dan eerdere 'gefragmenteerde ad hoc campagnes.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2009 was de Britse overheid nog de grootse adverteerder in het Verenigd Koninkrijk.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid