Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux: met bladgoud verrijkte posters

Buitenreclame-exploitant JCDecaux heeft in Breda Mupi’s voorzien van posters met een gouden inleg. Ze zijn onderdeel van een campagne van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De posters tonen items uit de collectie van het bedrijf. Vijf posters uit de campagne zijn met de hand gemaakt en verrijkt met 24-karaat bladgoud. De 'Gold Diggers Only' campagne is bedoeld als teaser, ontwikkeld voor de aankondiging van de opening van het nieuwe pand van House of Pertijs.

related partner content for mobile comes here

De met bladgoud verrijkte posters van House of Pertijs zijn zichtbaar in de binnenstad van Breda.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in