Overslaan en naar de inhoud gaan

Beroepsgeheim in Blaadje 2

De tweede editie van Blaadje, het tijdschrift voor en door de bladenwereld dat slechts één keer per jaar uitkomt, verschijnt op 5 april…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twaalf vrouwelijke hoofdredacteuren van Nederlandse tijdschriften zijn verantwoordelijk voor Blaadje 2. Er zijn artikelen te lezen over onder meer ‘het betere jatwerk’, ‘de macht van de adverteerder’, ‘het geheim van photoshoppen’ en een reconstructie van de val van Xandra Schutte, voormalig hoofdredacteur van Vrij Nederland.

related partner content for mobile comes here

Het team van Blaadje 2 bestaat uit: Anneliese Bergman (Margriet), Angela Hoogeveen (Winners&Co), Teresa Enneking (Villa d’Arte), José Rozenbroek (Red), Astrid Feiter (Sis), Femmetje de Wind (Jackie), Hilmar Mulder (Cosmopolitan), Renie van Wijk (Living), Elly van Zutphen (adjunct Margriet), Lydia Zittema (Vriendin) en Corinne van Duin (Starstyle). De hoofdredacteur van dit team is Barbara van Beukering (Volkskrant magazine) en de art director is Anneke Krull.
Doel van de uitgevers en redactie is om een levend, lijvig en lezenswaardig tijdschrift te maken over het meest veelzijdige medium dat er bestaat. Blaadje is een uitgave van Stichting The Black Tiger en verschijnt in een oplage van 36.000 exemplaren, wordt op naam verstuurd naar adverteerders, planners, creatieven en iedereen werkzaam in de bladenbranche.

Op de lancering in Amsterdam wordt het eerste nummer uitgereikt aan PCM topman Theo Bouwman. Schrijver/columnist Martin Bril onthult de ‘Beste Magazine Foto 2004’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in