Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw offensief Gouden Gids met Katja

Met Katja Schuurman als boegbeeld opent de Gouden Gids de frontale aanval op de Telefoongids. De twee beconcurreren elkaar al sinds enige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het Algemeen Dagblad. Katja Schuurman staat al sinds vorig jaar op de omslag van zijn gidsen. Binnenkort start een campagne met haar beeltenis op bushokjes, achterop de bus, achter een reclamevliegtuigje en in radiospotjes en advertenties in dag- en weekbladen.

related partner content for mobile comes here

Schuurman blijkt als aandachtstrekker aan te slaan en past volgens de Gouden Gids goed bij ‘het brutale en dynamische karakter van het bedrijf’, zegt marketingdirecteur Harry Michels. Schuurman wordt ook nadrukkelijk neergezet als tegenhanger van het gezicht van de grootste concurrent, de Telefoongids. Die maakt reclame met schrijver Arnon Grunberg.
De campagne start op 12 april eerst in de regio Den Haag, daarna is de rest van het land aan de beurt. Volgens het bedrijf wordt het nieuwe offensief de grootste op het midden- en kleinbedrijf gerichte campagne die het ooit voerde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in