Nieuw offensief Gouden Gids met Katja
Dat meldt het Algemeen Dagblad. Katja Schuurman staat al sinds vorig jaar op de omslag van zijn gidsen. Binnenkort start een campagne met haar beeltenis op bushokjes, achterop de bus, achter een reclamevliegtuigje en in radiospotjes en advertenties in dag- en weekbladen.
Schuurman blijkt als aandachtstrekker aan te slaan en past volgens de Gouden Gids goed bij ‘het brutale en dynamische karakter van het bedrijf’, zegt marketingdirecteur Harry Michels. Schuurman wordt ook nadrukkelijk neergezet als tegenhanger van het gezicht van de grootste concurrent, de Telefoongids. Die maakt reclame met schrijver Arnon Grunberg.
De campagne start op 12 april eerst in de regio Den Haag, daarna is de rest van het land aan de beurt. Volgens het bedrijf wordt het nieuwe offensief de grootste op het midden- en kleinbedrijf gerichte campagne die het ooit voerde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid