Overslaan en naar de inhoud gaan

NIMA heeft 25e lid Top Marketing Club

Grolsch is toegetreden tot de Top Marketing Club (TMC) van het NIMA. Daarmee heeft het initiatief om een groot aantal marketinggedreven en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De TMC bestaat momenteel uit de volgende bedrijven: Heineken, Holland Casino, Campina, Neckermann, Danone, Rabobank, Robeco, Xerox, Schouten & Nelissen, Sara Lee/DE, IBM, Philips, Interpolis, Research International, Batenborch, Connexxion, Nederlands Bureau voor Toerisme & Recreatie, OgilvyOne Worldwide, Novagraaf, Lever Fabergé, Nationale-Nederlanden, TNS NIPO, Endemol, Huis Ter Duin en Grolsch. Bedrijven die Marketing met een grote M schrijven en het vak zien als een kerncompetentie van hun onderneming. Voor hen en het NIMA is het van groot belang dat de hedendaagse ervaringen en innovaties zowel horizontaal (tussen ondernemingen) als verticaal (binnen de eigen onderneming) worden gedeeld. ‘De TMC voorziet daarmee in een echte behoefte en het snelle succes is daarmee verklaard’, aldus Petra Claessen, Directeur van het NIMA.

De ambities van het NIMA stoppen niet bij het 25e TMC-lid. Aangemoedigd door dit succes zijn de bakens alweer verzet op weg naar de volgende 25 leden. Claessen: ‘Als goede marketeers kunnen en willen we niet stoppen bij een eerste succes. We zijn geen bedrijf dat winst maximaliseert, maar een club liefhebbers van het vak, die graag ziet dat zoveel mogelijk bedrijven marketing tot hun kerncompetentie van hun onderneming maken. Alleen al om die reden kunnen we bij 25 leden niet achterover zitten en tevreden terugkijken.’c

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in