
NIMA voorzitter Alfred Levi ziet nog veel potentieel voor verdere groei. Er is volgens hem grote behoefte binnen het actieve bedrijfsleven aan initiatieven die de kracht en relevantie van marketing binnen de bedrijven versterken.
De TMC bestaat momenteel uit de volgende bedrijven: Heineken, Holland Casino, Campina, Neckermann, Danone, Rabobank, Robeco, Xerox, Schouten & Nelissen, Sara Lee/DE, IBM, Philips, Interpolis, Research International, Batenborch, Connexxion, Nederlands Bureau voor Toerisme & Recreatie, OgilvyOne Worldwide, Novagraaf, Lever Fabergé, Nationale-Nederlanden, TNS NIPO, Endemol, Huis Ter Duin en Grolsch. Bedrijven die Marketing met een grote M schrijven en het vak zien als een kerncompetentie van hun onderneming. Voor hen en het NIMA is het van groot belang dat de hedendaagse ervaringen en innovaties zowel horizontaal (tussen ondernemingen) als verticaal (binnen de eigen onderneming) worden gedeeld. ‘De TMC voorziet daarmee in een echte behoefte en het snelle succes is daarmee verklaard’, aldus Petra Claessen, Directeur van het NIMA.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe ambities van het NIMA stoppen niet bij het 25e TMC-lid. Aangemoedigd door dit succes zijn de bakens alweer verzet op weg naar de volgende 25 leden. Claessen: ‘Als goede marketeers kunnen en willen we niet stoppen bij een eerste succes. We zijn geen bedrijf dat winst maximaliseert, maar een club liefhebbers van het vak, die graag ziet dat zoveel mogelijk bedrijven marketing tot hun kerncompetentie van hun onderneming maken. Alleen al om die reden kunnen we bij 25 leden niet achterover zitten en tevreden terugkijken.’c
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee