Overslaan en naar de inhoud gaan

'Meld Geweld' succesvol

De campagne 'Meld Geweld' is effectief verlopen. Uit onderzoek blijkt dat 97% van de volwassenen en 98% van de jongeren minimaal één van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volwassenen waarderen de campagne met een 7,4 en jongeren geven gemiddeld een 7,6. Dat komt naar voren in het bereiks- en effectonderzoek, dat is uitgevoerd in opdracht van de ministeries van Justitie en BZK en de Stichting Meld Geweld. Gezien de positieve effecten van de campagne wordt deze dit jaar herhaald. Daarbij ligt de nadruk op de tip 'mobiliseer omstanders'.

related partner content for mobile comes here

In 2001 werd de landelijke campagne 'Weet wat je te doen staat als het om geweld gaat' ontwikkeld. Deze campagne is in de zomer van 2002 herhaald. In de zomer van 2004 is rond dit thema opnieuw campagne gevoerd, waarbij gebruik is gemaakt van een nieuw concept.

De campagne 'Meld Geweld' heeft van 20 juli tot en met 31 augustus 2004 plaatsgevonden en bestond onder meer uit televisie- en radiospots, buitenreclame, advertenties en een leespakket voor scholieren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in