'Meld Geweld' succesvol
Volwassenen waarderen de campagne met een 7,4 en jongeren geven gemiddeld een 7,6. Dat komt naar voren in het bereiks- en effectonderzoek, dat is uitgevoerd in opdracht van de ministeries van Justitie en BZK en de Stichting Meld Geweld. Gezien de positieve effecten van de campagne wordt deze dit jaar herhaald. Daarbij ligt de nadruk op de tip 'mobiliseer omstanders'.
In 2001 werd de landelijke campagne 'Weet wat je te doen staat als het om geweld gaat' ontwikkeld. Deze campagne is in de zomer van 2002 herhaald. In de zomer van 2004 is rond dit thema opnieuw campagne gevoerd, waarbij gebruik is gemaakt van een nieuw concept.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe campagne 'Meld Geweld' heeft van 20 juli tot en met 31 augustus 2004 plaatsgevonden en bestond onder meer uit televisie- en radiospots, buitenreclame, advertenties en een leespakket voor scholieren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid