Overslaan en naar de inhoud gaan

Beloning voor bedenken wetenschappelijk congres

Wie in Rotterdam met een goed idee komt voor een medisch of wetenschappelijk internationaal congres, maakt voortaan kans op een forse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beloning is afkomstig van het stimuleringsfonds internationale congressen dat is opgericht door Rotterdam Marketing, onderdeel van de gemeente. Afgelopen donderdag werd voor het eerst 20.000 euro toegekend aan een initiatief. Die eerste beloning ging naar Hubert Ph. Endtz, arts-microbioloog bij het Erasmus MC. Endtz is een van de initiatiefnemers van het CHRO congres dat van 2 tot 5 september 2007 in het WTC Rotterdam plaatsvindt. Het congres gaat over bepaalde bacteriën in samenhang met infectieziekten.

related partner content for mobile comes here

Volgens een woordvoerder van Rotterdam Marketing is voor het medische congressen steeds lastiger om sponsors te vinden nu de sponsoring in de medische wereld onder druk staat. Het stimuleringsfonds kan uitkomst bieden om de vaak dure conferenties te kunnen organiseren, aldus de woordvoerder. Voor Rotterdam zijn congressen goed voor de lokale economie en de naamsbekendheid als congresstad. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in