Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest DDB

DDB Amsterdam heeft het NS-account gewonnen. De andere combattanten waren FHV BBDO, TBWA en Ubachs Wisbrun. Thema voor de communicatie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Niets van waar. Ik had zelfs een warm kloppend hart voor FHV, waar ik van 1995 tot 1999 heb gewerkt, voordat ik naar de NS ging.' De campagne moet dit najaar beginnen. In april publiceerden de Nederlandse Spoorwegen de Europese aanbesteding voor het reclame-advies en de reclame-activiteiten, na een verbintenis van tien jaar met PPGH/JWT. De below-the-line activiteiten van de NS blijven bij Ogilvy One, waar ze al drie jaar behartigd worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in