NS kiest DDB
DDB Amsterdam heeft het NS-account gewonnen. De andere combattanten waren FHV BBDO, TBWA en Ubachs Wisbrun. Thema voor de communicatie van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Niets van waar. Ik had zelfs een warm kloppend hart voor FHV, waar ik van 1995 tot 1999 heb gewerkt, voordat ik naar de NS ging.' De campagne moet dit najaar beginnen. In april publiceerden de Nederlandse Spoorwegen de Europese aanbesteding voor het reclame-advies en de reclame-activiteiten, na een verbintenis van tien jaar met PPGH/JWT. De below-the-line activiteiten van de NS blijven bij Ogilvy One, waar ze al drie jaar behartigd worden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid