ANWB introduceert jongerenmerk A-way
De ANWB introduceert vandaag het jongerenmerk A-way. Het merk moet een podium zijn 'voor en door jongeren onderweg'.
De komende maanden gaan tweehonderd jongeren voor A-way op reis. Ook zullen ze zich bezighouden met allerlei activiteiten, zoals het kopen van een tweedehands auto, het halen van hun rijbewijs en uitgaan. Op de website a-way.nl doen ze verslag van hun belevenissen. De ANWB wil zo interessanter worden voor jongeren en hoopt dat A-way over 'enkele jaren' voor 40 pct van de jongeren de belangrijkste bron van informatie en inspiratie zal zijn voor een reis naar het buitenland, uitgaan en het halen van een rijbewijs.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid