Nederland in topdrie filmshortlist Cannes


TBWA/Campaign Company en 180 voeren het vaderlandse klassement aan met elk 7 nominaties, gevolgd door Result DDB (5), Bates, Lowe Lintas en PMSvW/Y&R (elk 2) en FHV/BBDO, Grey, Neboko en Ubachs Wisbrun (elk 1).
De verantwoordelijke Nederlandse productiemaatschappijen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSzijn hazazaH (4x genomineerd), Bonkers (ook 4x, waaronder een co-productie
met RSA Films), Czar.nl en Schiettent (3x), Cellusion (2x) en CCCP.Com,
Donkey Shots, Jonkers Hofstee Film, Ocean View en Vos Film ieder 1 keer.
(Een commercial van KesselsKramer is eveneens genomineerd, maar ingestuurd
door productiemaatschappij Great Guns, en dus mededingend voor Engeland.)
Het totale aantal commercials dat werd beoordeeld door een internationale
jury onder leiding van Bob Isherwood, creative director van Saatchi &
Saatchi Worldwide, bedroeg 6117 (in 2000: 5757). Daarvan kwamen er 179 uit
Nederland, 30 minder dan vorig jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid