Nieuwe positionering en huisstijl Noordzee FM
Bureau The Public Opinion heeft voor Noordzee FM een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Uitgangspunt is het tweerichtingsverkeer tussen zender en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zender richt zich op jonge, zelfbewuste volwassenen in de leeftijf van 20-34 jaar, ‘die in beweging zijn, actief en vol energie’. Ze zijn op zoek naar ‘vermaak, romantiek, emotie en verlangen naar een rustpunt’. Dat moet Noorzee FM zijn. Het oude logo met rood en blauw en een bliksemschicht sloot niet meer aan bij de nieuwe positionering. De nieuwe vormgeving bestaat uit twee ovalen, waarbij de ene voor de zender en de ander voor de luisteraar staat.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid