Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe positionering en huisstijl Noordzee FM

Bureau The Public Opinion heeft voor Noordzee FM een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Uitgangspunt is het tweerichtingsverkeer tussen zender en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zender richt zich op jonge, zelfbewuste volwassenen in de leeftijf van 20-34 jaar, ‘die in beweging zijn, actief en vol energie’. Ze zijn op zoek naar ‘vermaak, romantiek, emotie en verlangen naar een rustpunt’. Dat moet Noorzee FM zijn. Het oude logo met rood en blauw en een bliksemschicht sloot niet meer aan bij de nieuwe positionering. De nieuwe vormgeving bestaat uit twee ovalen, waarbij de ene voor de zender en de ander voor de luisteraar staat.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in