Kleine lettertjes uit Britse hypotheekreclame
Er moet strenger toezicht komen op de kleine lettertjes in advertenties voor hypotheken, meldt in Groot-Brittannië de Financial Services…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Campaign wil de waakhond dat de ‘minder aantrekkelijke onderdelen’ van dergelijke advertenties net zo prominent in een advertentie worden vermeld als de voordelen. Daarmee wil de autoriteit de verborgen kosten bij een hypotheek vermijden. Consumenten kijken daar vaak overheen, omdat ze in de kleine lettertjes staan. In augustus volgend jaar moeten de veranderingen zijn doorgevoerd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid