Drie print-Leeuwen voor Nederland
Veronica Gids heeft voor de ‘Bom’-uiting een gouden Leeuw gekregen in de categorie Print/Poster op het International Advertising…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Veronica Gids-campagne is gemaakt door Van Walbeek Etcetera, die van Landrover door Ubachs Wisbrun. De prijzen worden vanavond uitgereikt. Nederland haalde daarmee net als vorig jaar drie Leeuwen bij Print/Poster, maar vorig jaar was er geen goud. Acht campagnes haalden dit jaar de shortlist. De Print/Poster Grand Prix ging dit jaar naar Paradiset voor de ‘zwarte modellen’ van Diesel. De in het verleden al rijkelijk beloonde combinatie Paradiset/Diesel is inmiddels uit elkaar. KesselsKramer is Diesel’s nieuwe bureau. In de printjury zat Kees Sterrenburg, creative director bij het Leeuw-winnende Ubachs Wisbrun.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid