Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Groep lanceert nieuw kennis- én inspiratie-event voor marcombranche

Adfo Live vindt plaats op 15 en 16 september in de Amsterdamse Passengers Terminal
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adfo Live, zo heet het nieuwe event voor creatieven, marketeers, media- en communicatieprofessionals dat Adfo Groep dit najaar op 15 en 16 september organiseert. Locatie: de Amsterdamse Passengers Terminal. Met Adfo Live zet Adfo Groep een evenement neer voor de gehele marketingcommunicatiebranche met als belangrijkste doel: verdieping, inspiratie en kennisuitwisseling.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe locatie, nieuwe timing

Het tweedaagse event is de opvolger van MARCOM, de combinatie van beurs en congres die Adfo Groep de laatste acht jaar organiseerde en dat in 2014 zesduizend bezoekers trok.  ‘Voor Adfo Live is bewust gekozen voor een nieuwe locatie en een nieuwe timing’, zegt Willem Sijthoff, CEO Adfo Groep. ‘De Amsterdamse PTA is een inspirerende plek, passend bij de ambities en uitstraling van het event.  Dat Adfo Live in september plaatsvindt is ook een bewuste keuze.  Adfo Live wil agendasettend zijn, we willen professionals uit de industrie inspireren bij het maken van plannen voor het volgend jaar.’

Breed programma

Het programma van Adfo Live wordt samengesteld door de redacties van Adfo Groep (Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Creatie) en door diverse partnerpartijen.

Die aanpak levert een breed en gevarieerd inhoudelijk programma op over alle mogelijke onderwerpen uit de dagelijkse praktijk van de marketing-, media- en communicatieprofessional. Of het nu gaat om thema’s als digital, content, mobile, social, pr, design, video of analytics: Adfo Live covert de hele breedte van het veld.

Ook qua vorm is Adfo Live zeer divers. Er zijn inhoudelijke sessies en presentaties op hoog strategisch niveau van internationale topsprekers, maar er zijn ook praktische workshops en inspiratiesessies, round tables en expertsessies. 

Experience Lab

Het event is geconcentreerd rond vier pijlers: Adfo Mainstage is de plek voor presentaties van internationale topsprekers, strategische sessies en upcoming inspirationals.  Adfo Seminars zijn podia waar partnerpartijen hun kennis en cases met de bezoekers delen. Daarnaast is er een Experience Lab dat bezoekers de mogelijkheid biedt om de nieuwste gadgets en tools zelf te gebruiken en te ervaren.  De pijler &;Netwerken & kennisuitwisseling&; is een plek waar roundtables met experts georganiseerd worden en consultants inloopspreekuur houden voor hulp bij alledaagse MARCOM problemen.
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in