Overslaan en naar de inhoud gaan

Van je doelgroep ‘fans’ maken klinkt fantastisch, maar makkelijk is anders

Klanten moeten geen klanten meer zijn maar fans, vinden steeds meer merken. Maar hoe doe je dat?
Miniatuurvoorbeeld
Echte fans benaderen je merk, in plaats van dat je naar ze op zoek moet
© ANP
Miniatuurvoorbeeld
Echte fans benaderen je merk, in plaats van dat je naar ze op zoek moet
© ANP

Bij de start van het Formule 1-seizoen lanceerde het racemerk een campagne die volledig rond fans werd opgebouwd. Ellie Norman, director of marketing bij Formule 1, benadrukte dat dit de manier was om uit de ‘eigen echokamer’ te ontsnappen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in