Overslaan en naar de inhoud gaan

Onno Seelen COO IPG Mediabrands, Aschwin de Bruijn leidt MAGNA

Seelen komt als Chief Operating Officer in het directieteam van IPG Mediabrands, samen met Diederik Breijer (CEO) en Olaf Bal (CFO).
Miniatuurvoorbeeld
Onno Seelen en Aschwin de Bruijn
© -
Miniatuurvoorbeeld
Onno Seelen en Aschwin de Bruijn
© -

IPG Mediabrands heeft Onno Seelen benoemd tot Chief Operating Officer (COO) IPG Mediabrands in Nederland. Seelen wordt met deze stap eindverantwoordelijk voor alle operationele en commerciële zaken van de groep. Met een brede kijk over alle kernactiviteiten heen, moet hij verder bijdragen aan de groeistrategie van de groep. Hij komt daarmee in het directieteam dat verder bestaat uit Diederik Breijer (CEO) en Olaf Bal (CFO).

Seelen was Chief Commercial Officer en leidde inkooptak MAGNA. 

related partner content for mobile comes here

Aschwin de Bruijn schuift per 1 juli door naar de functie van managing director van MAGNA. De Bruijn krijgt er de dagelijkse leiding.

De afgelopen jaren was hij al nauw betrokken bij de ontwikkeling van MAGNA. In zijn nieuwe rol blijft hij aan Seelen rapporteren.

Diederik Breijer (CEO IPG Mediabrands Benelux): 'We zien vele verschillende commerciële onderwerpen en beslissingen binnen onze groep groeien, ook aan complexiteit, en ze gaan bijna altijd in combinatie met operationele veranderingen, -samenwerkingen of -impact. Veel is gedreven door data, technologie en bijvoorbeeld onze eigen automatisering, maar ook commerciële veranderingen, belangen en deals zijn vaak leidend in deze bewegingen. De wereld is volop in beweging en wij ook. Vandaar dat wij op dergelijke complexe vraagstukken en keuzes meer focus willen aanbrengen en dit willen borgen in onze directie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in