Overslaan en naar de inhoud gaan

Barbara Hellendoorn nieuwe marketingmanager Natuurmonumenten

Hellendoorn volgt Iris Herder op, die op 1 april uit dienst trad.
Miniatuurvoorbeeld
© Natuurmonumenten
Miniatuurvoorbeeld
© Natuurmonumenten

Natuurmonumenten stelt Barbara Hellendoorn-Mineur (1967) als manager marketing & communicatie. Ze treedt in dienst op 27 augustus. Hiermee volgt zij Iris Herder op, die op 1 april uit dienst trad.

related partner content for mobile comes here

Hellendoorn werkt nu nog als Hoofd Fondsenwerving bij Greenpeace. Hellendoorn brengt ruim twintig jaar ervaring mee als bestuurder en marketing manager in de charitatieve sector.

Voor haar aanstelling bij Greenpeace Nederland, was zij directeur bij stichting CliniClowns. Daarvoor was zij Hoofd Fondsenwerving bij KWF Kankerbestrijding. Tijdens haar loopbaan behaalde ze op haar vakgebied Strategische Marketing Management een MBA. Bij Natuurmonumenten wordt Hellendoorn verantwoordelijk voor de teams Communicatie, Bezoeken & Beleven, Ledenservice, Marketing, Marketing Intelligence, Partnerschappen en Producties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in