Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 3 finalisten voor de titel Communicatieman/vrouw van het jaar 2018

De drie finalisten bereiden een pitch voor waarmee zij zichzelf en hun case presenteren aan jury en publiek tijdens C-DAY18.
Miniatuurvoorbeeld
© 123rf
Miniatuurvoorbeeld
© 123rf

Logeion heeft drie finalisten geselecteerd voor de jaarlijkse Verkiezing van de Communicatieman/vrouw van het Jaar:

related partner content for mobile comes here

 

  • Augusta Noya (Spaarne Gasthuis)
  • Rudolph Strickwold (Hulphond Nederland)
  • Frank Tebbe (Het Nederlandse Rode Kruis)

 

De drie finalisten bereiden een pitch voor waarmee zij zichzelf en hun case presenteren aan jury en publiek tijdens C-DAY18. De kandidaten worden beoordeeld op vier criteria: inspiratie, innovatie, impact en individuele bijdrage.

De drie finalisten voor de Verkiezing van het CommunicatieTalent van het Jaar werden eerder al bekendgemaakt door de jury:

  • Isabel Boerdam (De Hippe Vegetariër)
  • Soraya Koendjbiharie (Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants)
  • Paulien Trommelen (Future Communication)

 

Zij strijden op C-DAY18 om de prijs voor communicatieprofessionals onder de 30 jaar.

 

De jury bestaat uit:

  • Noud Bex (Bex*communicatie, voorzitter)
  • Arjen Boukema (ING Nederland)
  • Ella Broos (ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid)
  • Gonda Duivenvoorden (Brainwork Communicatie)
  • Cathelijne Janssen (Cateau Communicatie)
  • Mariëlle Kakebeeke (Yacht)
  • Rocco Mooij (publicist, strategisch advies)

 

Vorig jaar werd Wim van Weegen uitgeroepen tot Communicatieman van het Jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in