Vodafone kiest They en Achtung!
De pitch om het Vodafone-account is beslist in het voordeel van de combinatie They (thema)-Achtung! (digitaal).
De andere combattant was de combinatie van Doom & Dickson en LBi Lost Boys. Vodafone 'gaat nu de laatste fase van het traject in met de combinatie They-Achtung!', meldt Vodafone-woordvoerder Joost Galema desgevraagd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Medio februari werd bekend dat Vodafone, sinds 2002 klant bij UbachsWisbrun/JWT, een bureaucompetitie uitschreef. Daaraan zouden themabureaus S-W-H (nu Indie), D&D, They en McCann Worldgroup meedoen, alsmede de digitale bureaus Achtung!, LBi Lost Boys en Woedend!. Voor het trademarketingtraject waren Draftfcb, Pluspoint en KSM in de race. Daarover is nog geen beslissing gevallen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid