Campagnes / 26 SEPTEMBER 2018, 15:38:00 Mark Woerde’s ‘oecumenisch’ vredesinitiatief krijgt vervolg Actie uit 2017 voor meer verdraagzaamheid moet leiden tot ‘Declaration of Friendship Across Religions'.
Merkstrategie / 20 SEPTEMBER 2018, 20:00:00 Meerderheid marketeers is bang voor politieke stellingname Slechts een vijfde van de marketeers in de VS vindt dat hun merk een standpunt moet innemen in politiek beladen issues.
Premium Media / 11 APRIL 2018, 10:16:02 Spotify rockt de beurs, maar zit er nog muziek in streaming? Ondanks de succesvolle beursgang van Spotify is de toekomst van streamingplatforms onzeker. ‘Over twee jaar is alle muziek gratis.’
Interne communicatie / 8 JUNI 2016, 19:53:24 GfK bij MOAwards marktonderzoekbureau van het jaar Het grote thema binnen Gfk is volgens de jury ‘verbinden’.
Programmatic / 13 MEI 2016, 10:45:24 Effie Organisatie geeft korting om drempel voor inzenden te verlagen Nieuwe Effie-seizoen geopend in Het Concertgebouw.
Premium Gedragsverandering / 2 OKTOBER 2015, 09:51:18 BVA haalt met Richard Otto 'echte merkenman' in huis Richard Otto (39) is vanaf komende week Manager Leden & Communicatie bij BVA Bond van Adverteerders. Heeft hij al plannen?
Premium Reputatie & crisis / 5 FEBRUARI 2015, 17:02:12 Van oude media Deel 1 van een nieuwe serie over de toekomst van media en reclame
Merkstrategie / 7 NOVEMBER 2013, 10:28:15 ‘SAN van prijs naar platform’ INTERVIEW - De SAN wil zich de komende jaren ontwikkelen tot een breed platform voor marketeers en communicatieprofessionals. Dat zegt…
Customer Experience / 12 APRIL 2010, 14:52:00 Coca-Cola en Unox verleidelijkste merken Coca-Cola en Unox zijn de verleidelijkste merken. Dat blijkt uit een onderzoek naar de verleidingskracht van merken door BR-ND en Metrixlab.
PR / 21 DECEMBER 2009, 13:25:00 Euro RSCG 4D op ‘global digital roster’ Unilever Unilever heeft Euro RSCG 4D opgenomen in zijn ‘global digital roster’. De pitch werd voor Euro RSCG 4D geleid vanuit de kantoren in…