Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom Sports werkt samen met fitnessorganisatie want mensen moeten meer bewegen

Het technologiebedrijf en EuropeActive gaan onder andere samen onderzoek uitvoeren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TomTom Sports en EuropeActive gaan samenwerken om het gebruik van innovatieve producten, zoals wearables en bijhorende mobiele apps, te bevorderen. Insteek: ‘Door sporten leuker en meer belonend te maken willen zij mensen aanmoedigen om te bewegen’.

related partner content for mobile comes here

TomTom Sports richt zich op fitnesstechnologie, EuropeActive is een non-profit organisatie die de Europese gezondheids- en fitnesssector vertegenwoordigt.

Eerste stap
De eerste stap in deze samenwerking vindt plaats tijdens FIBO, een internationale beurs voor fitness, wellness en gezondheid. De organisaties lanceren op deze beurs een affiliate programma dat personal trainers in Europa uitnodigt om hen te volgen in hun missie. Aanvullende projecten binnen deze samenwerking behandelen innovatie, educatie, kennisdeling, netwerken en onderzoek.

Gezamenlijk doel
Corinne Vigreux, mede-oprichter en managing director van TomTom Consumer geeft aan dat beide organisaties een gezamenlijk doel hebben. ‘In Europa streven steeds meer mensen een gezonder leven na. Maar veel van hen verliezen na een paar maanden motivatie om dit vol te hoduen. Daar willen wij verandering in brengen.’

Nathalie Smeeman, ceo van EuropeActive zegt dat de samenwerking ervoor zorgt dat vooruitstrevende technologie en innovatie de fitnesssector in staat stelt een nieuwe groep mensen aan te spreken en uiteindelijk meer mensen vaker actief te laten wezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in