Overslaan en naar de inhoud gaan

TMF themajaar: Doof worden doe je zo!

Maandag gaf Willy van The Opposites in de hal van het Centraal Station Utrecht het startsein voor het themajaar van TMF: Doof worden doe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de campagne is een commercial ontwikkeld en gedurende het hele jaar besteden de TMF programma’s veel aandacht aan het thema. Daarnaast de website gelanceerd. Hier kunnen jongeren testen hoe zij zo snel mogelijk doof kunnen worden. “Door de problematiek om te draaien en jongeren er op te wijzen hoe snel zij doof kunnen worden, proberen we hun aandacht te krijgen en ze bewust te maken van de risico’s die ze nu lopen. Want je kunt nu al schade oplopen waarvan je de gevolgen pas later merkt. Wij willen graag dat je je hele leven kunt genieten van muziek,” aldus Laura Vogelsang, Head of MTV/TMF.

related partner content for mobile comes here

Bij de aftrap van de campagne presenteerde de Nationale Hoorstichting nieuwe cijfers over gehoorschade onder Nederlandse jongeren. Het betreft de eerste resultaten van een 5-jarig onderzoek aan het Leids Universitair Medisch Centrum. Daaruit blijkt dat tien procent van de onderzochte jongeren tussen de 13 en 15 jaar een onherstelbare gehoorbeschadiging heeft, die zich kenmerkt door een constante pieptoon of oorsuizen.

Willy van The Opposites is ambassadeur van de campagne. Als artiest weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om je oren goed te beschermen. Naast Willy supporten artiesten zoals Valerius, Diggy Dex, en de dj’s Gregor Salto, Don Diablo en Billy the Klit de campagne.

In de hal van het Utrechtse station konden jongeren hun risico op gehoorschade testen met behulp van de nieuwe online test op de campagnesite van TMF. Alle jongeren die meededen aan de test kregen gehoorbescherming mee van Noizezz.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in