Overslaan en naar de inhoud gaan

Financiële site geeft obligaties uit

The Cool House betrekt consumenten op een nieuwe manier bij de lancering van financiële zoekmachine eyeOpen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The Cool House lanceert deze zomer , een soort online supermarkt voor financiële producten. Consumenten krijgen op de website onafhankelijk antwoord op vragen over geld in relatie tot bv een eigen huis kopen, trouwen, scheiden, erven of vermogen opbouwen. EyeOpen geeft onder andere koopadvies en lanceert een community van experts en consumenten. Maar ook matcht de site de wensen van klanten met de financiële diensten en producten op de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

EyeOpen wil onafhankelijk advies geven, dus heeft de site kapitaal nodig. Vorige week is daarom een actie gestart om geld op te halen uit de consumentenmarkt. Dat gebeurt door de uitgifte van 10jaar-obligaties aan consumenten, met 7,2 procent rente. Instappen kan vanaf € 500.

Diederick van Thiel, voorheen directeur marketing bij de ING en een van de oprichters van The Cool House: ‘Met eyeOpen laten wij zien dat The Cool House ook voor haar eigen financiering nieuwe wegen bewandelt om samen met de consument de financiële wereld open te breken. Door de uitgifte van een obligatie wordt eyeOpen echt ‘van consumenten voor consumenten’. Hoe meer vrienden, hoe meer kracht.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in