Social media belangrijk voor 28 procent VS-shoppers
Van de 28 procent die aangeeft dat social media van invloed was op de aankoop, zegt 13 procent dat consumer generated reviews van belang waren, 11 procent keek naar een review van een expert, 7 procent keek naar een Facebook-pagina waar speciale aanbiedingen werden gegeven, 5 procent keek voor kortingen/aanbiedingen op Twitter en drie procent deed een aankoop naar aanleiding van een tweet van iemand die hij/zij volgt.
Comscore geeft ook aan dat er in de eerste ‘36 dagen van het 2009 feestdagenseizoen’ (dat begon op 1 november) er een groei in uitgaven van drie procent te zien is, in vergelijking met vorig jaar. Er is zo’n 16 miljard dollar uitgegeven.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn de eerste week van december gaven de Amerikanen 4,6 miljard uit, dat is meer dan welke week in 2008 dan ook.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid