Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe verkooporganisatie Telegraaf Media Nederland

De Telegraaf komt met de nieuwe verkooporganisatie Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Telegraaf, de tijdschriften Vrouw, Privé, Autovisie, FHM en Esquire en het merendeel van de online sites van Telegraaf Media Groep worden voortaan vanuit een verkooporganisatie met een nieuwe naam geëxploiteerd. Daarnaast zijn alle crossmedia-activiteiten van Telegraaf Media Groep (TMG) binnen dit organisatieonderdeel belegd.

related partner content for mobile comes here

Commercieel directeur Sjors Kroon over Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media: 'We merken dat steeds meer adverteerders en mediabureaus ons vragen over de grenzen van onze producten heen te kijken en om vanuit het communicatieprobleem met de juiste oplossing voor de klant te komen. Door de krant, onze tijdschriften en onze sites vanuit één verkooporganisatie met een nieuwe naam te exploiteren kunnen we hier gehoor aan geven en gemakkelijker multimediale voorstellen doen.'

Telegraaf Media Nederland bestaat verder uit gratis dagblad Sp!ts, huis-aan-huisbladen, regionale dagbladen en activiteiten op het gebied van digitale media en videoproductie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in