Nieuwe verkooporganisatie Telegraaf Media Nederland
De Telegraaf, de tijdschriften Vrouw, Privé, Autovisie, FHM en Esquire en het merendeel van de online sites van Telegraaf Media Groep worden voortaan vanuit een verkooporganisatie met een nieuwe naam geëxploiteerd. Daarnaast zijn alle crossmedia-activiteiten van Telegraaf Media Groep (TMG) binnen dit organisatieonderdeel belegd.
Commercieel directeur Sjors Kroon over Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media: 'We merken dat steeds meer adverteerders en mediabureaus ons vragen over de grenzen van onze producten heen te kijken en om vanuit het communicatieprobleem met de juiste oplossing voor de klant te komen. Door de krant, onze tijdschriften en onze sites vanuit één verkooporganisatie met een nieuwe naam te exploiteren kunnen we hier gehoor aan geven en gemakkelijker multimediale voorstellen doen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaTelegraaf Media Nederland bestaat verder uit gratis dagblad Sp!ts, huis-aan-huisbladen, regionale dagbladen en activiteiten op het gebied van digitale media en videoproductie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid