Ricoh hoofdsponsor van Nationaal Open


Ricoh, fabrikant van automatiseringsapparatuur voor kantoor is voor een periode van 3 jaar de nieuwe hoofdsponsor van een van de oudste golftoernooien van Nederland, het Nationaal Open. Ricoh, tot 15 mei jl. in Nederland opererend onder de naam Nashuatec en op sponsorgebied vooral actief als basketballsponsor, telt wereldwijd 82.000 medewerkers.
De doelstellingen van beide partners staan keurig in het persbericht geformuleerd: Peter Sprenger (directeur strategie Ricoh): "Zowel wijzelf als de NGF hebben de ambitie om het Nationaal Open Golfkampioenschap van Nederland nog beter te maken dan het al is."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHenk Heyster (directeur Nederlandse Golf Federatie): "De NGF is zeer verguld met de nieuwe sponsor. Een absoluut A-merk in 'document management ' geeft ons kans om het toernooi verder uit te bouwen en te verbeteren."
De editie van dit jaar vindt plaats van 29 mei tot 1 juni op de Rosendaelse Golfclub bij Arnhem en heeft een prijzengeld van 60.000 euro. Welk bedrag de NGF voor de drie jaar krijgt, is niet bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid