Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands platform voor storytelling

Marketingcommunicatiebureau Bernas&Co heeft vandaag StorytellingMatters.nl gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

StorytellingMatters is voor professionals die hun kennis over storytelling vanuit een marketing- en communicatiebasis willen delen, discussies willen starten en hun netwerk willen verbreden.

related partner content for mobile comes here

Het is het eerste en enige Nederlandse platform voor storytelling, aldus Debbie Bernasco: ‘Dat is echt zo, anders zou ik het niet durven beweren. De site is ontstaan vanuit een LinkedIn-groep, waarbinnen allerlei informatie over storytelling werd uitgewisseld. Ook op twitter bijvoorbeeld zie je hoeveel aandacht er is voor het onderwerp. Het onderwerp leeft dus enorm, dat willen wij delen; er is zoveel te vertellen.’

Jesse van der Wulp is aangesteld als hoofdredacteur. Daarnaast zal ‘een keur aan marketeers, schrijvers, fotografen, filmers, wetenschappers en coaches over het onderwerp bloggen. Zoals ‘storymanager’ Erik Mathlener, Peter Fruhmann, creative director bij The Storybag, en coach/trainer Amy van Son.

Via inhoudelijke blogs inspireren zij elkaar en nodigen de lezer uit om hun kennis over storytelling (via verschillende kanalen) verder te delen, zegt Bernasco: ‘Omdat kennis nooit opraakt, biedt StorytellingMatters iedereen de kans om zijn of haar kennis over storytelling via blogs te delen. Op die manier verzekert het platform zich van een oneindige, onafhankelijke kennisbron en een levendige community die profiteert van best practices en interessante verhalen over bijvoorbeeld de rol van gaming of de wonderlijke uitwerking van verhalen op hersenen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in