Nederlander Boelaars ontwikkelt identiteit Sensis
Nederlands illustrator Tim Boelaars heeft in opdracht van het Australische bedrijf Sensis een set characters mogen ontwerpen die een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sensis biedt lokale search en marketing-producten voor het MKB. Van oudsher biedt het bedrijf lokale zoekmedia in print zoals gouden gidsen en zoekgidsen met plattegrondjes.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
sensis_interact_ads.jpg
De restyle maakt deel uit van de switch die het bedrijf doormaakt naar een geheel op online gericht dienstenpakket. Het nieuwe logo en de identiteit zijn ontwikkeld door Interbrand Australia. De nieuwe visuele identiteit van Sensis moet erop wijzen hoe het klanten beter in staat stelt meer uit marketing te halen. De switch van analoog naar digitale dienstverlening speelde daarbij een belangrijke rol. ‘Het merk moet engagen en bijdragen aan de demystificatie van technologie en verbeelden dat het de complexiteit ervan vereenvoudigt’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid