Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlander Boelaars ontwikkelt identiteit Sensis

Nederlands illustrator Tim Boelaars heeft in opdracht van het Australische bedrijf Sensis een set characters mogen ontwerpen die een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sensis biedt lokale search en marketing-producten voor het MKB. Van oudsher biedt het bedrijf lokale zoekmedia in print zoals gouden gidsen en zoekgidsen met plattegrondjes.

related partner content for mobile comes here

De restyle maakt deel uit van de switch die het bedrijf doormaakt naar een geheel op online gericht dienstenpakket. Het nieuwe logo en de identiteit zijn ontwikkeld door Interbrand Australia. De nieuwe visuele identiteit van Sensis moet erop wijzen hoe het klanten beter in staat stelt meer uit marketing te halen. De switch van analoog naar digitale dienstverlening speelde daarbij een belangrijke rol. ‘Het merk moet engagen en bijdragen aan de demystificatie van technologie en verbeelden dat het de complexiteit ervan vereenvoudigt’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in