Overslaan en naar de inhoud gaan

Monsterboard.nl: ‘Leve de recessie’

Loopbaansite Monsterboard.nl omarmt de recessie. Monsterboard.nl gelooft dat door de recessie bedrijven nog kritischer kijken naar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het kader van haar 4-jarig bestaan maakte vorige week haar visie bekend voor de Nederlandse arbeidsmarkt en wat dit gaat betekenen voor de verdere professionalisering van online recruitment in 2002.

related partner content for mobile comes here

Dalende wervingsbudgetten zullen in 2002 recruiters aanzetten tot het zoeken naar de meest effectieve en kostenefficiënte wervingsmethoden, aldus algemeen directeur Rob Brouwer van Monsterboard.nl. Werkgevers hebben de kracht van online recruitment inmiddels ontdekt. Hierdoor zal in 2002 een sterke verschuiving plaatsvinden binnen de recruitment budgetten van bedrijven: van bestedingen in traditionele media naar investeringen in online recruitment.

De shake-out die Monsterboard.nl voorspelde onder de vele vacaturesites, carrièresites en andere online partijen die zich richten op werknemers en werkgevers, is volgens Brouwer inmiddels in volle gang. Voor professionele partijen die in deze markt overblijven verwacht Monsterboard.nl dat 2002 een goed jaar wordt. Brouwer: ‘Monsterboard.nl is ten opzichte van vorig jaar flink gegroeid. Wij laten daarmee zien conjunctuurongevoelig te zijn en ook te floreren in tijden van economische neergang.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in