Monsterboard.nl: ‘Leve de recessie’


In het kader van haar 4-jarig bestaan maakte Monsterboard.nl vorige week haar visie bekend voor de Nederlandse arbeidsmarkt en wat dit gaat betekenen voor de verdere professionalisering van online recruitment in 2002.
Dalende wervingsbudgetten zullen in 2002 recruiters aanzetten tot het zoeken naar de meest effectieve en kostenefficiënte wervingsmethoden, aldus algemeen directeur Rob Brouwer van Monsterboard.nl. Werkgevers hebben de kracht van online recruitment inmiddels ontdekt. Hierdoor zal in 2002 een sterke verschuiving plaatsvinden binnen de recruitment budgetten van bedrijven: van bestedingen in traditionele media naar investeringen in online recruitment.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe shake-out die Monsterboard.nl voorspelde onder de vele vacaturesites, carrièresites en andere online partijen die zich richten op werknemers en werkgevers, is volgens Brouwer inmiddels in volle gang. Voor professionele partijen die in deze markt overblijven verwacht Monsterboard.nl dat 2002 een goed jaar wordt. Brouwer: ‘Monsterboard.nl is ten opzichte van vorig jaar flink gegroeid. Wij laten daarmee zien conjunctuurongevoelig te zijn en ook te floreren in tijden van economische neergang.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid