Overslaan en naar de inhoud gaan

Cordiant verliest ook reclameaccount Hyundai VS

Cordiant Communications lijkt ook het tweede deel van het sleutelaccount Hyundai te verliezen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na het kwijtraken van het media-account in de VS,

related partner content for mobile comes here

lijkt nu ook het creatieve account uit de handen te glippen.

Afgelopen week verloor het reclameconcern al het ruim 300 miljoen euro

tellende media-account in de VS, toen de Zuid-Koreaanse autofabrikant koos

voor consolidatie bij Carat. Hoewel volgens Campaign geen beslissing wordt

verwacht voor eind deze maand, wordt aangenomen dat Bates (Californië) het

reclameaccount van ongeveer 250 miljoen euro gaat verliezen. Er wordt op

korte termijn een review verwacht. Chairman Michael Bungey meldde onlangs

dat Hyundai een van de belangrijkste klanten is voor Cordiant. Er wordt

momenteel gespeculeerd dat Bungley onder grote druk staat van investeerders

en mogelijk terug moet treden. Op de beurs is het aandeel Cordiant flink

gevallen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in