Cordiant verliest ook reclameaccount Hyundai VS


Na het kwijtraken van het media-account in de VS,
lijkt nu ook het creatieve account uit de handen te glippen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAfgelopen week verloor het reclameconcern al het ruim 300 miljoen euro
tellende media-account in de VS, toen de Zuid-Koreaanse autofabrikant koos
voor consolidatie bij Carat. Hoewel volgens Campaign geen beslissing wordt
verwacht voor eind deze maand, wordt aangenomen dat Bates (Californië) het
reclameaccount van ongeveer 250 miljoen euro gaat verliezen. Er wordt op
korte termijn een review verwacht. Chairman Michael Bungey meldde onlangs
dat Hyundai een van de belangrijkste klanten is voor Cordiant. Er wordt
momenteel gespeculeerd dat Bungley onder grote druk staat van investeerders
en mogelijk terug moet treden. Op de beurs is het aandeel Cordiant flink
gevallen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid