Sponsor redt Edison-feest
De stichting Edison, verantwoordelijk voor de jaarlijkse muziekprijzen,
heeft een sponsor in de arm moeten nemen om de uitreiking…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De omzetten in de muziekbranche zijn de afgelopen jaren teruggelopen. De animo om geld in het feest te steken, werd daardoor minder, aldus een woordvoerster van de brancheorganisatie NVPI. De stichting heeft een contract voor drie jaar getekend met het energiebedrijf REMU. Deze firma verbindt zijn naam aan twee publieksprijzen, die voor de beste single en het beste album van het jaar. Het publiek kan vanaf vrijdag stemmen op de genomineerden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid