Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaScience verhoogt zichtbaarheid programmatic vertoningen

Digitaal marketingbureau gaat voor kwaliteitsslag een samenwerking aan met DMA Institute.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door het eigen dataplatform Vision te koppelen aan DMA Connect voorziet

related partner content for mobile comes here

in doelgroep gerichte inkoop van kwaliteitsvertoningen. Het digitaal marketingbureau is de eerste die deze door (onderdeel van de E2Mediagroep) ontwikkelde oplossing heeft geïntegreerd.

(onderdeel van de E2Mediagroep) ontwikkelde oplossing heeft geïntegreerd.

(onderdeel van de E2Mediagroep) ontwikkelde oplossing heeft geïntegreerd.

 

DMA Connect faciliteert het pre-bidding proces op basis van zichtbaarheid van online advertising onder een specifieke online doelgroep. De adverteerder kan daarbij sturen op zes demografische kenmerken: geslacht, leeftijd, samenstelling huishouding, werksituatie, inkomen en opleiding.  

 

Door DMA Connect te integreren in programmatic buying is Mediasciene in staat om pas te bieden op ad-posities als deze aantoonbaar de beste zichtbaarheid leveren èn bij de gewenste doelgroep landt. Het eigen dataplatform Vision voorziet in reporting in de effecten van deze geautomatiseerde vorm van &

;cherry-picking&;.  

;.  

;.  

 

Marcel Vogels, ceo DMA Institute: &

;Overal ter wereld leeft het probleem van inefficiency; impressies die niet of nauwelijks in beeld komen, impressies die niet bij de juiste doelgroep belanden en impressies door non-human traffic. DMA Connect pakt dit probleem  aan door te sturen op online zichtbaarheid onder echte mensen en effect.&;

;

;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in