M&M Awards verlengen inzendtermijn
De M&M Awards, de Europese media award, heeft de deadline voor inzendingen verschoven naar 18 juni. Waarom de organisatie er voor kiest om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De M&M Awards worden uitgereikt aan campagnes met de meest verrassende en effectieve mediaplannen. Er zijn twintig categorieën waarin ingezonden kan worden. Voorwaarde voor inzending is dat de campagne of in pan-Europese media heeft gelopen of op zijn minst in twee op meer Europese landen te zien is geweest. De enige uitzonderingen zijn de 'Creative media' en 'branded content' categorieën. De periode waarin de campagne gelopen heeft, moet ergens tussen april 2006 en mei 2007 liggen. De M& M Awards worden toegekend door een vakjury en de redactie van Media&Marketing Europe.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid