Kinderpostzegels werkt samen met MarketingMonday
Het veranderende mediagebruik van de Nederlander is de aanleiding voor een veranderende visie op marketing- en communicatie. In 2012 zal de focus op kerndoelgroepen, proposities en de herdefinitie van het merk Kinderpostzegels worden gelegd. In de marketingcommunicatiestrategie zal gezocht worden naar een sterke crossmediale inzet van online en offline media.
Ieder jaar worden 11.000 docenten en ruim 200.000 kinderen geactiveerd om aan meer dan 2 miljoen klanten kinderpostzegels en kaarten te verkopen. MarketingMonday wil in de strategie de nadruk leggen op het verbinden van de verschillende doelgroepen aan Kinderpostzegels.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe kickoff van het project ‘Kinderpostzegels 3.0’ zal plaatsvinden in september 2012.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid