Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinderpostzegels werkt samen met MarketingMonday

Adviesbureau MarketingMonday gaat Kinderpostzegels ondersteunen bij de innovatie van de marketing- en communicatiestrategie voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het veranderende mediagebruik van de Nederlander is de aanleiding voor een veranderende visie op marketing- en communicatie. In 2012 zal de focus op kerndoelgroepen, proposities en de herdefinitie van het merk worden gelegd. In de marketingcommunicatiestrategie zal gezocht worden naar een sterke crossmediale inzet van online en offline media.

related partner content for mobile comes here

Ieder jaar worden 11.000 docenten en ruim 200.000 kinderen geactiveerd om aan meer dan 2 miljoen klanten kinderpostzegels en kaarten te verkopen. wil in de strategie de nadruk leggen op het verbinden van de verschillende doelgroepen aan Kinderpostzegels.

De kickoff van het project ‘Kinderpostzegels 3.0’ zal plaatsvinden in september 2012.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in