Nike-film Van Heijningen jr in Viral Chart
De commercial die regisseur Matthijs van Heijningen jr. voor Nike Jordan maakte in opdracht van Wieden+Kennedy New York staat in de Campaign Viral Chart van meest gedeelde filmpjes van afgelopen week.
Campaign publiceert de Viral Chart in samenwerking met Unruly Media. Zij beoordelen commercials op het aantal keer dat zij gedeeld zijn op Facebook, Twitter en op blogs.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe grootse commercial 'This is where is starts' van Van Heijningen komt binnen op nummer 10:
Op een staat de veelbesproken Zombie-film, een experimentele viral waarin 'zombies' de straten van New York op gaan, voor de tv-serie The Walking Dead gemaakt door Thinkmodo.
Op twee staat de Procter&Gamble-film 'Raising an Olympian'. Een reportage over turnster Gabrielle Douglas die tijdens de afgelopen Olympische Spelen twee keer goud won. De film is onderdeel van de 'moeders'-campagne van P&G.
Op drie staat de absurdistische commercial voor Little Baby's Ice Cream:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid