Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe Public ontwikkelt nieuwe campagne voor het Oranje Kruis

In de online film speelt de rij-instructeur een dubieuze dubbelrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet het belang van een onafhankelijk EHBO-examen duidelijk maken.

related partner content for mobile comes here

lanceert de campagne met een online film, waarin een rij-instructeur de dubieuze dubbelrol van zowel instructeur, als examinator speelt. Met alle gevolgen van dien.

Het is de eerste campagne die het in samenwerking met het Amsterdamse bureau lanceert. Het Oranje Kruis is een onafhankelijk certificerende organisatie op het gebied van Eerste Hulp.

Later dit jaar zal de campagne een vervolg krijgen.

Credits
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Michiel Peereboom
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Frank de Kok
Regie: Jelle de Jonge
Editor: Taco Arts
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in