Joe Public ontwikkelt nieuwe campagne voor het Oranje Kruis


De campagne moet het belang van een onafhankelijk EHBO-examen duidelijk maken.
Joe Public Take-Away Advertising lanceert de campagne met een online film, waarin een rij-instructeur de dubieuze dubbelrol van zowel instructeur, als examinator speelt. Met alle gevolgen van dien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de eerste campagne die het Oranje Kruis in samenwerking met het Amsterdamse bureau lanceert. Het Oranje Kruis is een onafhankelijk certificerende organisatie op het gebied van Eerste Hulp.
Later dit jaar zal de campagne een vervolg krijgen.
RIJ-EXAMEN (Het Oranje Kruis)
Credits
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Michiel Peereboom
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Frank de Kok
Regie: Jelle de Jonge
Editor: Taco Arts
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid