Overslaan en naar de inhoud gaan

Inmiddels 86 sprekers op Adfo Live

Onder anderen Darre van Dijk (Ogilvy) geeft een kijkje in de keuken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog drie weken en dan start : twee dagen verdieping, inspiratie en netwerken voor marcomprofessionals, op 15 en 16 september in Amsterdam.
De lijst met sprekers wordt steeds langer: onder de 86 key notes en experts bevinden zich A list-creatieven als Darre van Dijk (Ogilvy Amsterdam), Philip Brink en Hugo van Woerden (This That + The Other) en Richard Fussey (Trapped in Suburbia), digitale experts als Achmed Awad (Media Injection), Joris Merks-Benjaminsen (Google) en Rogier Schmitt (T-Mobile), marketinginnovators Hugo van der Spek (Peerby), Ronald Voorn (merkenstrateeg en Marjolijn Meynen (Rijksmuseum), en media-avonturiers als Wouter Glaser (Glasnost) en Wendy Soeters (videomarketing).

related partner content for mobile comes here

Uitgelicht: Ogilvy&;s Darre van Dijk en Coca-Cola
 (foto) levert met zijn Ogilvy-team werk voor de Coca-Cola Choose Happiness campagne in Europa. Tijdens Adfo Live geeft hij een kijkje in de keuken, samen met , Integrated Marketing Communications Director bij Coca-Cola.

Een uitgebreid interview met Darre van Dijk staat in Adformatie , die 4 september uitkomt.

Extra verdieping met Adfo Academy Masterclasses
Je kunt ook kiezen voor extra verdieping, in 1 van de 18 die we dit jaar organiseren. Praktische kennis waarmee je direct aan de slag kunt. En workshops Persoonlijke Vaardigheden die je effectiviteit direct verbeteren. 

vindt plaats op 15 en 16 september, in de Passenger Terminal Amsterdam (PTA).

.

Meer over Adfo Live vind je in ons uitgebreide .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in