Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR gaat aan de slag voor Veteraneninstituut

Bureau gaat aandacht creëren voor veteranen en maatschappelijke waardering stimuleren
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Veteraneninstituut heeft Bijl PR uitgekozen om te ondersteunen bij haar pr- en communicatie activiteiten. Bijl PR gaat het instituut helpen om aandacht te creëren voor haar activiteiten en het stimuleren van maatschappelijke waardering voor de veteranen.

related partner content for mobile comes here

De veteraan

Een belangrijk onderdeel van de pr-activiteiten draait om het nuanceren van het beeld dat veel mensen van ‘de veteraan’ hebben. Vaak wordt daarbij gedacht aan een oude man met een grijze broek en blauwe blazer en een rij medailles op zijn borst. De werkelijkheid is heel anders. Veteranen zijn mannen én vrouwen die zijn uitgezonden door de Nederlandse overheid over de hele wereld. Velen zijn ook nog steeds in actieve dienst. Het zou zomaar je buurman of buurvrouw kunnen zijn.

Petra van IJserloo, managing director van Bijl PR: &;We zijn trots om voor deze organisatie te mogen werken die zich inzet voor een belangrijke groep in onze maatschappij. Het past erg goed bij ons profiel waarin we ons inzetten voor maatschappelijk relevante communicatie.&;

Uitvoerder veteranenbeleid

Het Veteraneninstituut is uitvoerder van een belangrijk deel van het Nederlandse veteranenbeleid. Het instituut biedt via het Veteranenloket toegang tot zorg en dienstverlening. Daarnaast werkt het aan van maatschappelijke waardering voor veteranen, verwerft en verspreidt het instituut kennis over onderwerpen die voor veteranen van belang zijn en bevordert het wetenschappelijk onderzoek hiernaar.

Foto: veteranensinstituut

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in