Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch lanceert nieuw pilsmerk Kornuit

Grolsch lanceert een nieuw pilsmerk: Kornuit. Vanaf vandaag is de eerste commerial te zien die in samenwerking met Alfred en LAB-3 tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Een verrassend fris pils met een zachte afdronk', dat is de officiele beschrijving van Kornuit, het product van 'de jongste generatie brouwers van Grolsch', zo luidt de verklaring van Grolsch.

related partner content for mobile comes here

Het is dan ook duidelijk dat Grolsch met Kornuit inzet op een jonger publiek. Volgens de Grolsch is het nieuwe bier bedoeld voor 'de energieke en stoere twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert'. Dat die stoere twintigplusser in de wereld van Grolsch lange baarden hebben, jongleren en naar hartelust op dakjes klimmen, blijkt uit de bijbehorende commercial.

De nieuwe tv-commercial uit de koker van Alfred moet vooral de brug slaan tussen de traditionele waarden van Grolsch en de 'vibe' van de jonge generatie. Het filmpje begint met de bekende Grolsch-tune en de geijkte beelden in de categorie 'nostalgisch en ambachtelijk bierbrouwen'. Daarna wordt de brug geslagen naar het eigentijdse karakter van Kornuit, met het nummer Kickin' my can dat speciaal geschreven en geproduceerd werd door muziekbureau LAB-3 en de band Navarone.

Marc Janssen, brouwer en trainer specialist bij Grolsch speelt één van de rollen in de commercial en vertegenwoordigt de jongste generatie brouwers van Grolsch.

Het nieuwe biermerk is in supermarkten en slijterijen verkrijgbaar en het café Edel in Amsterdam heeft het als eerste op de tap.

Concept: Aad Kuijper & Patrick de Zeeuw
Strategie: Marcel van Wing, Han van Dijk, Gabriel Snuverink
Account: Mireille Elberse & Jochem Kleine
Regisseur:Job van As
Producer: Paul Brand, Gideon Rijnders
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Eindverantwoordelijke klant: Gisela Rule, Martijn Bouwman, Melanie Koning

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in