Booking.com komt met ‘horrorcampagne’
Met het grootste aanbod aan accommodaties heeft Booking.com precies waar klanten naar op zoek zijn, zelfs hotels waar het spookt. De geïntegreerde campagne belicht zeven van Amerika’s meest ‘enge’ hotels.
De commercial ziet eruit als een trailer van een nieuwe horrorfilm waarbij The Queen Anne Hotel in San Francisco centraal staat. Het hotel was oorspronkelijk Miss Mary Lake's School For Girls en eigenaresse Miss Mary spookt er nog steeds rond. Vooral in haar eigen kamer 410.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaAnder onderdeel van de campagne zijn posters – in filmposterstijl – met naast The Queen Anne ook zes andere spooky hotels. Verder kunnen bezoekers van Booking.com ook via de site op zoek naar mooie Halloween-bestemmingen.
De campagne is ook hier te zien
Credits:
CMO: Paul Hennessy
Brand Director: Cort Cunningham
W+K Asterdam
Executive Creative Director: Mark Bernath, Eric Quennoy
Creative Directors: Zach Watkins, Gen Hoey
Art Director: Craig Williams
Copywriter: Zach Watkins
Head of Production: Erik Verheijen
Agency Producer: Elissa Singstock
Productiemaatschappij: Concrete Films
Post-productie: MPC Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid