Klantenservice nauwelijks benaderd via social media
Consumenten benaderen klantenservices van bedrijven nog nauwelijks via social media. Zo blijkt uit onderzoek van MarketResponse, in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar dat gaat veranderen, denken de onderzoekers. Ruim 80 procent van de jongeren tussen 15 en 24 jaar maakt meerdere keren per dag gebruik van social media. Zij geven vaker aan dit medium te gaan gebruiken om een vraag te stellen. Ook verwachten zij meer contact tussen consumenten en bedrijven via social media.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumenten geven nu nog de voorkeur aan telefonisch contact (75 procent). Daarna volgt e-mail (20 procent).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan de ondervraagden denkt 38 procent erover na in de toekomst contact te leggen met klantenservices via social media. Daarnaast verwacht 57 procent dat vaker contact plaats vindt tussen bedrijven en consumenten via dit medium.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid