Overslaan en naar de inhoud gaan

HeyHeyHey maakt on(na)volgbare film voor TEDx A'dam

Regieduo HeyHeyHey maakte een bijzondere interpretatie van het thema Connected Consequences van TEDxAmsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TEDxAmsterdam vindt 6 november plaats en vroeg dit jaar het regieduo HeyHeyHey (Postpanic) de campagne te maken. Zij lieten zich inspireren door een quote van Charles Eames 'We work because it's a chain reaction, each subject leads to the next'.

related partner content for mobile comes here

De trailer speelt zich af op een ronde catwalk waar zich van alles afspeelt, maar ook weer niet. Een boek, een goudvis, een rode ballon, een man met een regenjas. Wat gebeurt er eigenlijk? HeyHeyHey licht toe: 'We hebben geprobeerd een verhaal te vertellen zonder een echt verhaal te vertellen. Het gaat allemaal om ontmoetingen en verbindingen.'

from on .

van TEDx is ook bekendgemaakt. De organisatie strikte onder meer sprekers als Heleen Mees, Henkjan Honing en Jimmy Nelson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in