HeyHeyHey maakt on(na)volgbare film voor TEDx A'dam


TEDxAmsterdam vindt 6 november plaats en vroeg dit jaar het regieduo HeyHeyHey (Postpanic) de campagne te maken. Zij lieten zich inspireren door een quote van Charles Eames 'We work because it's a chain reaction, each subject leads to the next'.
De trailer speelt zich af op een ronde catwalk waar zich van alles afspeelt, maar ook weer niet. Een boek, een goudvis, een rode ballon, een man met een regenjas. Wat gebeurt er eigenlijk? HeyHeyHey licht toe: 'We hebben geprobeerd een verhaal te vertellen zonder een echt verhaal te vertellen. Het gaat allemaal om ontmoetingen en verbindingen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTEDx Amsterdam Trailer 2013 from PostPanic on Vimeo.
Het programma van TEDx is ook bekendgemaakt. De organisatie strikte onder meer sprekers als Heleen Mees, Henkjan Honing en Jimmy Nelson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid