Gezondheidslogo Unilever wereldwijd ingezet
Voedingsmiddelenbedrijf Unilever voert het keurmerk voor levensmiddelen 'my choice', in Nederland geïntroduceerd onder de naam 'kies…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorige week werd het logo in Nederland in samenwerking met de bedrijven Campina en Friesland Foods aangekondigd. In producten met dit keurmerk zitten minder suiker, zout en verzadigde vetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het logo kan volgens de fabrikanten mensen helpen om een ‘bewuste keuze’ te maken bij het kopen van voeding. Ook andere levensmiddelenfabrikanten kunnen zich aansluiten en de verpakking aanpassen. Het is de bedoeling dat het keurmerk in het komende anderhalve jaar wordt gelanceerd in de belangrijkste landen van Unilever (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid